vrijdag, maart 20, 2009

280. Aanmelding gesloten: Oproep Psychologie Magazine :: Bent u na de echtscheiding werkelijk alles kwijtgeraakt?

Update 27 maart 2009: De aanmelding voor deze oproep is nu gesloten. Over het resultaat zal in de komende maand(en) een artikel in het tijdschrift Psychologie Magazine verschijnen.

Oproep Psychologie Magazine

Bent u na de echtscheiding werkelijk alles kwijtgeraakt? Je huis, een deel van je inkomen en misschien nog wel het ergste; de kinderen?
Heel wat vaders worden na een echtscheiding flink door hun ex aangepakt en verliezen werkelijk alles. Hoe is dat om dat mee te maken? En hoe kom je daar weer bovenop? Psychologie Magazine maakt een aantal portretten over mensen die alles kwijt zijn geraakt. Wij vinden dat een vader die vanwege een slimme wraaklustige ex veel is verloren en alleen maar schulden en een flinke alimentatie rijker is, zeker in het rijtje thuishoren.

Zou u hier zelf iets over willen vertellen. Wij willen graag een kort inkijkje nemen in waar u allemaal doorheen gaat. Hoe kom je zulke rake klappen in het leven weer te boven? Mocht u hier iets over kwijt willen, dan kom ik bij u langs om met u te praten. Ik maak een portretje van ongeveer 300 woorden. Het moet wel de lading dekken maar ik spit niet uw hele leven door. Ik leg u van te voren de geschreven tekst nog ter correctie voor. Niets wordt gepubliceerd waar u het niet mee eens bent. Wel vragen wij u om een keer naar Amsterdam te komen voor een mooi uitgelicht portret in onze fotostudio. Zou u hieraan willen meewerken of kent u iemand die hiervoor erg geschikt zou zijn? Graag zou ik met u in contact willen komen. Laat mij dat dan weten per telefoon of email. In afwachting van uw reactie,

vriendelijke groet,

Anouk van Wechem
freelance journalist/ tekstschrijver Psychologie Magazine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten