maandag, maart 05, 2012

373. Oproep gesloten - Oproep massaal aanwezig te zijn a.s. donderdag 8 maart 2012!

Oproep gesloten

Geachte Heer, Mevrouw,

Nadat u misschien al meer gehoord of gelezen heeft over mijn zoontje Jori het volgende:
Graag willen wij dit nu eens groot in de media middels journalisten en televisie!
Ook zouden wij het zeer op prijs stellen dat er via u een oproep komt ruim voor de zitting om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen.

Mijn moeder Thaila Sanders (de oma van Jori) en ik Johan Claus (de vader van Jori) vragen u massaal om 13:40 naar het adres Zaailand 102 te Leeuwarden (voor de Rechtbank) te komen.
(Zitting omgangsregeling tussen oma Thaila tegen de Moeder van Jori (ex. Johan Claus) over een mogelijke aparte omgangsregeling gezien de Moeder zich sinds augustus 2010 niet meer aan de vastgestelde omgangsregeling van mei 2009 houdt!

Wij beide evenals vader zijn nieuwe partner Renee zijn al tijden erg actief op o.a. http://vaderkenniscentrum.blogspot.com/, http://jurlex-ouderschap-nl.blogspot.com/ en https://groups.google.com/group/gescheiden-ouders-en-kinderen. Ook zijn er meermalen contacten geweest met o.a. Peter Tromp, Benjamin Wondrigem, Charlotte Lemmens en Peter Brons.
Leest u vooral het verhaal van Johan Claus eens op: https://groups.google.com/group/gescheiden-ouders-en-kinderen/browse_thread/thread/885c19692b1d4745

WAT houd actie in:
van 13:40 t/m 14:05 protest om samen met hopelijk massaal gekomen gescheiden ouders/grootouders met spandoeken, teksten, leuzen en ook eigen meningen getoond worden, om dit stille verdriet te benadrukken. NA de zitting die ongeveer 14:45 klaar is kunt u mijn advocaat (Kaya te Enschede) om vragen stellen.

Wat willen we BEREIKEN:
Wij willen bereiken dat er binnen de huidige wetgeving een onafhankelijke omgangsregeling tussen het kleinkind van de grootouder(s) opgelegd kan worden bij de ouder waar het kleinkind verblijft.

WAAROM en doelen:
We doen dit om Politiek Den Haag een helder signaal af te geven, dat er absoluut niet met gelijke maatstaven berecht wordt, en er geen taboe heerst op de verzorgende ouder, die compleet eigen rechter kan gaan spelen, en zelfs binnen het Politie en Justitie orgaan niet tot nauwelijks vervolgd wordt. Als deze manier aangehouden wordt binnen het Nederlands rechtssysteem aangehouden wordt zullen de kinderverdwijningen en familiedrama's alleen maar toenemen, en dit wordt zelfs aangemoedigd door instanties zoals BJZ en de RvdK door vooral te roepen dat ouders van een (v)echtscheiding aan het strijden zijn. En niemand de werkelijkheid ziet, omdat over het algemeen de verzorgende ouder zich nog altijd makkelijk kan schuilen achter de blunders van deze instanties die helemaal niet bezig zijn met kinderbelangen noch zorg, maar de niet meewerkende ouder aan het helpen, om macht te houden, om hun schaamrood op de kaken te verbloemen.

Mvg Johan Claus (06-25369166) / Thaila Sanders (06-40705492)

------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ziet u de oproep van Thaila Sanders zelf:

Hallo lieve mensen,

IK zal me even voorstellen , ik ben Thaila en en heb een kleinzoon.
Ik ben lid van kleinkind onbereikbaar sinds kort.
OP Donderdag 8 maart heb ik een rechtszaak om 14.15 uur . Het gaat om een omgangsregeling met mijn kleinzoon Jori.
Mijn zoon Johan zal er ook zijn, hij gaat ook mee naar de zitting is daarna ook aanwezig!

Mijn vraag aan jullie is , zouden jullie mee willen doen aan een actie voor het rechtsgebouw?
IK benader jullie om dat jullie in deze regio wonen Ik zou het fijn vinden als jullie de groep" kleinkinderen onbereikbaar" zouden willen vertegenwoordigen.
Voor de meeste van de club is het bijna niet te doen ivm afstand.

De oproep kunnen jullie lezen op de website. Het is de bedoeling om eerst STIL PROTEST ter houden en na de zitting met mogelijke spandoeken , teksten, leuzen en wat je aan creativiteit in huis hebt.

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën, suggesties om de aandacht te trekken voor dit stille verdriet.

Laten we bundelen en politiek DEN HAAG wakker schudden WE willen immers niet vergeten worden!
Het gaat hier om alle grootouders die geen normale relatie met hun kleinkind kunnen hebben.
Breng gerust vrienden , kennissen , collega's, enz.

Het adres is rechtbank Leeuwarden, Zaailand 102 Leeuwarden
verzamelen om 13.40 uur

Laat even weten of je wil/kunt komen?
Met hoeveel personen?

Ik ben te bereiken op 06 - 40705492

met vriendelijke groet ,
Thaila Sanders
_____
_____
Disclaimer: Vader Kennis Centrum (VKC) kan geen sluitend juridisch advies geven: neemt u hiervoor, als het zover komt, contact op met bijvoorbeeld een advocaat, notaris of de geëigende overheidsinstanties. VKC huldigt een eigen rechtsopvatting op een rechtsgebied dat in ontwikkeling is. Hoewel VKC de grootst mogelijke algemene zorg aan uw adviesverzoek en – in voorkomend geval - melding zal besteden, is VKC niet aansprakelijk voor de gegeven adviezen. Adviezen en reacties van VKC worden uitsluitend gegeven onder volledige uitsluiting van alle aansprakelijkheid van VKC voor de door haar gegeven adviezen en reacties.
_____
_____

Geen opmerkingen:

Een reactie posten